اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نی نی مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نی نی مارکت بازگردانده شود.

پرسش‌های متداول

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

آیا امکان افزودن کالا (ادغام) به سفارش قبل وجود دارد؟

آیا تعداد خرید از یک کالا در نی نی مارکت محدودیتی دارد؟

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

چطور در نی نی مارکت سفارش خود را ثبت کنم ؟

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آیا امکان اعلام تاریخ انقضاء لوازم بهداشتی وجود دارد؟

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟

روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

چطور می توانم سفارشم رو پیگیری کنم؟

دسته‌بندی پرسش‌ها

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟

تماس تلفنی

۰۲۵ – ۳۷۷۴۳۳۴۴

ارسال پیام