روش های بازگردانی کالا

 

شما می توانید کالای خود را به علت های زیر مرجوع نمایید:

 

*مغایرت ظاهری یا فنی  کالای دریافتی با اطلاعات درج شده در سایت:

- اگر مشخصات کالای دریافتی شما، با اطلاعات درج شده در قسمت اصلی ویژگی یا ویژگی های کوتاه محصول مغایرت داشته باشد، می توانید کالا را مرجوع کرده و هزینه آن برای شما برگشت داده خواهد شد. (توجه : توضیحات، عکس ها و توصیه های موجود در قسمت نقد و بررسی یا توضیحات محصول ممکن است مربوط به کالای مشابه یا هم رده باشد. لذا در صورت نیاز حتما پیش از خرید از مواردی که نیاز به اطلاع از آن دارید مطمئن گردید. بدیهی است هرگونه مغایرت در این زمینه برعهده مشتری می باشد. )

- وجود مغایرت باید حداکثر تا 24ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس با پشتیبانی ( تلفن یا واتساپ ) اطلاع داده شود. در این حالت هزینه پیک و یا پست برای بازگرداندن کالا، بر عهده فروشگاه می باشد.

- امکان حداکثر ۳۰ درصد تفاوت در رنگ کالا و تصویر درج شده سایت به دلیل نورپردازی وجود دارد.

- امکان تغییر بسته بندی کالا (زبان روی بسته بندی، جدید شدن نوع بسته بندی و … ) در بعضی از کالا ها وجود دارد (در صورت اهمیت، حتما هنگام ثبت سفارش این موضوع را قید نمایید).

به دلیل مسائل بهداشتی تمامی کالاهای دسته بهداشت و برقی که پلمپ شده هستند ، مانند تغذیه و غذاخوری کودک ، شیردوش و ....  امکان تعویض و مرجوع ندارند.

 

* آسیب دیدگی و یا ایراد ظاهری کالای خریداری شده:

- اگر هنگام دریافت کالای سفارشی خود، آسیب دیدگی و یا ایراد ظاهری و فیزیکی و یا ایراد فنی در آن مشاهده کردید، می توانید کالا را مرجوع و هزینه  آن را کامل دریافت کنید.

- عدم دریافت بسته به دلیل ورود اشتباه یا ناقص آدرس پستی برعهده مشتری می باشد. لذا در هنگام ثبت سفارش آدرس پستی خود را به دقت وارد نمایید. توجه داشته باشید امکان مرجوعی کالایی که توسط روش پستی به دست مشتری نرسیده اند تا تعیین تکلیف وضعیت بسته امکان پذیر نمی باشد. همچنین در صورت مرجوعی هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

- لازم به ذکر است که در هنگام تحویل کالا توسط مامورین پخش تمامی اجناس می بایست توسط خریدار چک شود و در صورت مشاهده هر گونه ایرادی از تحویل آن خوداری نماید. دریافت اجناس به منزله سالم بودن آن تلقی می شود.

- چنانچه این آسیب و یا ایراد فقط با باز کردن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد، در صورتی کالا بازگردانده می شود که به هیچ وجه استفاده نشده و جعبه و یا پوشش بسته بندی حتما حفظ و همراه کالا تحویل داده شود.در این حالت هزینه پیک و یا پست برای بازگرداندن کالا بر عهده فروشگاه می باشد.

- نی نی مارکت سعی در ارائه جعبه و بسته کالا در بهترین وضعیت می نماید. اما بعضی کالاها به دلیل مرور زمان دچار تغییر در حالت، خوردگی، کثیفی و رفتگی و… میگردند. نی نی مارکت سالم بودن کالای ارسالی را تضمین می نمایید اما به هیچ عنوان نقص جعبه بسته بندی را برای مرجوعی کالا نخواهد پذیرفت.

- از آنجا که جلب رضایت مشتری و مشتری مداری از اولویت‌های نی نی مارکت می باشد ،کلیه پرسنل در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسـته مشتری ارسال شود، با این وجود، امکان مواجه شدن با مواردی وجود دارد که نی نی مارکت به روش های زیر برای رفع آنها و رضایت خاطر شـما خریداران گرامی برنامه ریزی نموده و برای محصولات، هفت روز فرصت بازگشت درنظر گرفته است.  

-همچنین این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

- توجه داشته باشید که هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار محترم می باشد.

 قبل از اقدام به بازگشت کالا حتما شرایط بازگشت را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شـرایط ذکر شده اقدام به ثبت در خواست بازگشت کالا نمایید.-

* پوشاک : روی پوشاک هیچگونه آثار اسـتفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عـطر و بدن وجود نداشـته باشد و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیز بوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض هستند.

* همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه آن نیز الزامی است.