روش های ارسال

 

روش های ارسال در فروشگاه اینترنتی  نی نی مارکت به شرح زیر می باشد:


- فروشگاه نی نی مارکت سفارش‌ها را به تمام نقاط کشور ارسال می‌کند و چنانچه به هر دلیلی امکان ارسال سفارش در منطقه شما وجود نداشته باشد از طریق وب سایت اطلاع رسانی شده و هماهنگی‌های لازم از طریق تماس تلفنی انجام خواهد شد.

- ارسال برای عزیزانی که در استان قم سکونت دارند به وسیله ی اسنپ یا تپسی انجام میشود که هزینه حمل بار به دلیل پایین بودن قیمت های نی نی مارکت به عهده خود مشتری می باشد و در سایر مناطق و شهرستانها به واسطه پست و باربری انجام می شود.

- همچنین امکان خرید حضوری برای عزیزانی که در استان قم سکونت دارند نیز فراهم می باشد و می توانند برای خرید حضوری به فروشگاه نی نی مارکت مراجعه کنند.

 

لطفا توجه کنید:

- اگر پستچی به آدرس مشتری مراجعه کرده و مشتری حضور نداشته باشد، با فاصله زمانی یک الی دو روز مجددا بسته برای مشتری توسط پستچی ارسال می گردد. اگر باز هم مشتری حضور نداشته باشد، این بار بسته به مبدا باز خواهد گشت. برای ارسال مجدد توسط فروشگاه، مشتری موظف به پرداخت هزینه ارسال خواهد بود.

- سفارشاتی که بعد از ساعت دو ظهر ثبت شوند، یک روز بعد پردازش شده و دو روز بعد از ثبت تحویل اداره پست می شوند

- باربری ها تنها مسئولیت تحویل کالای خریداری شده شما را بر عهده دارد و نصب و جابجایی کالاهایی مثل سرویس خواب نوزاد و نوجوان یا سر هم کردن انواع کالسکه و غیره به عهده ی باربری نمی باشد.

- نصب کالاهایی مانند تخت‌خواب‌دومنظوره نوزاد نوجوان، سرویس خواب بزرگسال و غیره باید توسط نصاب های متخصص انجام شود.

- برای این منظور لازم است که با تیم پشتیبانی نی‌نی مارکت تماس بگیرید و در صورت وجود متخصصین در استان مورد نظر شما با متخصص مربوطه هماهنگ شود تا نصب توسط متخصص انجام گردد در غیر این صورت افراد فنی و آچار به دست خود می توانند تخت های دو منظوره را سرهم کنند.

- جهت سرهم کردن انواع کالسکه و دیگر لوازم سیسمونی نیز می توانید با تیم پشتیبانی نی نی مارکت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را برای انجام این کار راهنمایی و یا فیلم های آموزشی را برای شما عزیزان ارسال کنند.

 

هزینه‌های ارسال و مدت زمان دریافت مرسولات:

الف) در مراکز استان و شهرستان ها

حمل کلیه سفارشات توسط پست و باربری صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی نی نی مارکت هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط آنها ندارد. برای هر محموله یک شـماره رهگیری توسـط پست صادر می گردد که این شماره رهـگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود. شـما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت: tracking.post.ir که متعلق به پست است استفاده نمائید. مدت زمان تحویل محموله ها بین دو تا چهار روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد) مکان تحویل کالا نشـانی اسـت که شـما مـشتری گرامی در حین ثبت سـفارش در وب سایت درج می نمائید این نشـانی بر روی کلیه مرسـوله ها درج خـواهد شـد و تغییر نشانی پس از تحویل کالا به پست به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد. ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور پست در محل شما خواهد بود. متاسفانه فروشگاه اینترنتی هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید. هـزینه حمل پست و باربری و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی نی نی مارکت هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد. برای کالاهایی که مبلغ آنها بیشتر از 1/000/000 تومان می باشد ارسال به تمامی نقاط رایگان بوده و توسط فروشگاه نی نی مارکت صورت میگیرد. امکان دریافت در محل برای سفارشاتی که از طریق پست و باربری انجام میپذیرد وجود ندارد و می بایست هنگام خرید مبلغ فاکتور تسویه گردد.

 

ب) در محدوده استان قم

حمل کلیه سفارشات توسط اسنپ یا تپسی صورت می پذیرد . پس از حمل هر محموله توسط پیک، مشخصات حامل محموله برای خریدار پیامک و یا ایمیل می شود. مدت زمان تحویل محموله ها برای سفارشاتی که تا قبل از ساعت 13 ثبت شوند در همان روز و تا قبل از ساعت 21 تحویل داده میشوند. و سفارشاتی که بعد از ساعت 13 ثبت و صورت حساب آنها صادر شود در روز بعد تا ساعت 17 تحویل شما مشتریان گرامی میگردد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد) مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشـانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشـانی پس از تحویل محموله به پیک به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد. هزینه حمل بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد. برای کالاهایی که مبلغ آنها بیشتر از 1/000/000تومان می باشند (بغیر از زمان تخفیفات ) ارسال رایگان بوده و توسط پیک نی نی مارکت صورت میگیرد.

 

نی نی مارکت  تمامی تلاش خود را برای ارسال به موقع سفارش ها می نماید اما احتمال تغییر در زمان ارسال بسته ها به دلیل مسائل فنی، شرایط نامساعد جوی و… می باشد.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست با کلیک بر روی اینجا بیابید.