دستهبندی کالاها
گذر واژه شما دارای حداقل 8 تا 12 کاراکتر باشد .
از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید .(2p5Ge)
از سمبلها و حروف غیر الفبایی استفاده کنید .(! @ # = $ % + ^ & * ? -)
از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید .(a-B)
از گذرواژههای متفاوت برای حسابهای متفاوت خود استفاده کنید.
کلمه عبور شامل یک کلمه قابل حدس کامل نباشد(مثلا هر کلمه ای که در دیکشنری موجود است)
کلمه عبور شامل نام کاربری، نام واقعی ، اسم شرکت، نام اعضای خانواده، سال تولد، شماره همراه و یا کد ملی نباشد.
با تشکر از همکاری شما
با تشکر از همکاری شما
نظرات شما برای ما بسیار مهم است و حتما با استفاده از این نتایج به بهبود اطلاعات صفحه میپردازیم.
میتوانید پرسش خود را به صورت مستقیم از طریق صفحه تماس با ما و یا پشتبانی آنلاین مطرح کنید.
پرسشهای متداول
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
آیا امکان افزودن کالا (ادغام) به سفارش قبل وجود دارد؟
آیا تعداد خرید از یک کالا در نی نی مارکت محدودیتی دارد؟
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
چطور در نی نی مارکت سفارش خود را ثبت کنم ؟
چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟
سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟
میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
آیا امکان اعلام تاریخ انقضاء لوازم بهداشتی وجود دارد؟
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟
روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟
گارانتی کالاها شامل چه مواردی میشود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟
چطور می توانم سفارشم رو پیگیری کنم؟
دستهبندی پرسشها
جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟
تماس تلفنی
۰۲۵ – ۳۷۷۴۳۳۴۴ارسال پیام